Об`єднання садових товариств «Русанівський масив» наполягає на будівництві Подільсько-Воскресенського мостового переходу в обхід Русанівських садів. Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН заявив голова ради і правління ОСТУ «Русанівський масив» Андрій МАХОВ.
На його думку, будівництво Подільського моста в обхід Русанівських садів є доцільнішим з економічної точки зору, оскільки є найкоротшим шляхом для будівництва лінії метрополітену на житловий масив Троєщина. «Відповідний альтернативний проект будівництва моста було представлено на Містобудівній раді Києва 24 травня 2006 року. На сьогоднішній день одним з головних аргументів на користь проходження мостового переходу через Русанівські сади є можливість будівництва лінії метро, яка пройшовши мостом, зв`яже центр міста з Троєщиною. Проте, даний проект є непродуманим і переслідує захоплення 300 гектарів землі на території Русанівських садів для її подальшої забудови житловою і комерційною нерухомістю. При цьому альтернативний проект пропонує вивести гілку метро з урочища Горбачиха на Троєщину за найбільш оптимальним маршрутом і дозволяє заощадити на виплаті компенсацій власникам садових ділянок», - сказав А.МАХОВ.
При цьому він зазначив, що будівництво на території Русанівських садів може початися тільки тоді, коли буде вирішене питання щодо кожної садової ділянки, яка потрапляє в зону будівництва. «Ми боротимемося до кінця – судитимемося і пікетуватимемо Київську адміністрацію, у разі потреби подамо позов до Європейського суду з прав людини», - сказав А.МАХОВ.
Як повідомляв УНІАН, в грудні 2005 року Київрада ухвалила рішення про винесення з траси будівництва Подільського мостового переходу через Дніпро і лінії Київського метрополітену частини садових ділянок Русанівських садів.
Згідно з Генеральним планом розвитку Києва, Подільський мостовий перехід стане найбільшим серед існуючих 6 мостів через Дніпро в столиці України. Він з`єднає прямим транспортним сполученням правобережну частину міста з Трухановим островом і районом лівого берега «Воскресенка», розвантажить інші мости в Києві, забезпечить вихід метрополітену з центральної частини міста на лівобережні райони.
Автомобільну частину моста планується ввести в експлуатацію в 2007 році.
Довідка УНІАН. Проект будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу було затверджено в 1993 р. В цілому мостовий перехід, починаючись від вул. Межигірської, проходить по Подолу, Рибальському і Трухановому островам, через Горбачиху, озеро «Райдуга» в кінець перетину бульвару Перова. Міст суміщений з метрополітеном. У 2004 р. почалося будівництво ділянки від вул. Межигірської до бульвару Перова. Зараз ведеться будівництво ділянки моста через Дніпро і естакади на Рибальському острові. Прогнозується, що траса по вул. Набережно-Хрещатицькій буде здана в експлуатацію в поточному році.
УНІАН