Київська міська влада планує створити повну базу даних підприємств, які надають недоброякісні послуги киянам. Про це повідомляє прес-служба КМДА з посиланням на заступника голови Київської міської державної адміністрації Ірену КІЛЬЧИЦЬКУ.
За її словами, таким чином міська посилить контроль за дотриманням захисту прав споживачів. `За дорученням Київського міського голови Леоніда ЧЕРНОВЕЦЬКОГО ми створимо повну базу даних підприємств, що надають недоброякісні послуги киянам. Здебільшого, це стосується приватних фірм, що розміщують оголошення про свої послуги в періодичних виданнях чи просто на дошках оголошень. Як правило, за неякісні послуги таких фірм відповідальності ніхто не несе, і городяни залишаються наодинці зі своїми проблемами`, - сказала І.КІЛЬЧИЦЬКА.
Вона також повідомила, що на сайті Головного управління з питань захисту прав споживачів буде створено окремий веб-ресурс, де буде розміщено дані про адресу, контактні телефони та прізвища керівників організацій та установ, на які до управління надходить найбільше скарг.
`Поки ж кияни можуть телефонувати на новостворену гарячу лінію при службі допомоги мера киянам – 051. Ми будемо проводити моніторинг даних з CALL-центру та ініціюватимемо перевірку недобросовісних фірм`, - запевнила І.КІЛЬЧИЦЬКА.
УНІАН