Сьогодні на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський - Дарниця відбулося урочисте з`єднання лівого та правого берегів Дніпра.
Як передає кореспондент УНІАН, у ході урочистого мітингу віце-прем`єр-міністр України Андрій КЛЮЄВ повідомив, що в першому півріччі 2008 року буде запущено залізничний рух на залізничній частині моста.
За його словами, до кінця 2009 року планується завершити будівництво автомобільної частини моста.
У свою чергу міністр транспорту та зв`язку Микола РУДЬКОВСЬКИЙ зазначив, що «будівництво моста дозволить вирішити проблему сполучення між лівим і правим берегом Києва».
Генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир КОЗАК повідомив, що на будівництві моста, загальна вартість якого становить понад 9 млрд. грн., освоєно 1,8 млрд. грн.
Згідно з прес-релізом, поширеним Управлінням взаємодії із засобами масової інформації «Укрзалізниці», до кінця 2007 року планується завершити роботи з обладнання верхнього автомобільного проїзду до моста й завершити роботи з обладнання під`їзних залізничних естакад до моста.
За даними «Укрзалізниці», на даний момент на мостовому переході побудовано 86 із 210 опор, будівництво мостового переходу ведеться на трьох ділянках: правому й лівому берегах і в руслі річки Дніпро, де заздалегідь було штучно намито технологічний острів.
Довідка УНІАН. 15 липня 2004 року в Києві почалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу й нового залізнично-автомобільного моста через р. Дніпро. Будівництво моста й вокзалу планувалося завершити в 2006 році.
Основні параметри моста: довжина - 1100 м із двома залізничними коліями і шістьма смугами для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 км, автомобільних підходів - 4,5 км. Функції гензамовника з будівництва Дарницького моста й нового Дарницького вокзалу покладено на Південно-Західну залізницю. Будівництво моста ведеться компаніями «Планета-Міст», турецької «Dogus» і ВАТ `Мостобуд`.
УНІАН