Черновецький підписав розпорядження про початок реконструкції транспортної розв`язки біля метро Шулявська у 2008 р.

Черновецький підписав розпорядження про початок реконструкції транспортної розв`язки біля метро Шулявська у 2008 р.

Київський міський голова Леонід ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ підписав розпорядження про початок реконструкції транспортної розв`язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом`янському та Шевченківському районах (біля метро Шулявська) у 2008 р.
Текст документа оприлюднено на офіційному веб-порталі Київської міської державної адміністрації.
В розпорядженні зазначається, що замовником розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції транспортної розв`язки визначено комунальне підприємство „Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", що входить до складу комунальної корпорації „Київавтодор".
Дирекції доручається на тендерній основі визначити генеральні проектну та будівельну організації для проектування та реконструкції зазначеної розв`язки.
Згідно з прийнятим рішенням, Головне фінансове управління має передбачити в бюджеті Києва на 2008 р. кошти на відшкодування за земельну ділянку з розташованими на ній спорудами та комунікаціями, яка підлягає вилученню у ВАТ "Більшовик".
Як повідомляв УНІАН, за попередніми підрахунками фахівців, на реконструкцію Шулявського мосту в Києві потрібно не менш як 150 млн. грн. Згідно з напрацьованими вже передпроектними пропозиціями, пропонується підсилення існуючої конструкції мосту, розширення проїжджої частини з 6 до 8 смуг. До того ж, планується доповнити транспортну розв`язку новими право- і лівоповоротними з`їздами-заїздами зі шляхопроводу на проспект Перемоги і вулицю Індустріальну.
Наразі столична влада має вирішити питання щодо переселення підприємців, які працюють біля метро “Шулявська”, в інше місце та домовитись з керівництвом заводу "Більшовик" стосовно "втручання" на їхню територію з метою розширення транспортної розв`язки. Реконструкцію розв`язки планується завершити до початку фінального турніру Євро-2012.
***Шулявський шляхопровід побудували в 1964 році. Його довжина - 295 м, ширина від 14 до 21 м. Після реконструкції об`єкт розширять до 32 м. Відтак його пропускна спроможність зросте вдвічі.
УНІАН
Идентификатор: 3318