Влада Українки виступає проти будівництва столичної окружної дороги по території міста

BAU.ua 31 января 2008 г., 18:01

Депутати міської ради Українки (Обухівський район Київської області) виступають проти будівництва столичної Великої окружної дороги по території міста.
Як передає кореспондент УНІАН, про це вони заявили сьогодні в ході прес-конференції в Києві.
За словами секретаря міськради Українки Наталії КАСЯНОВИЧ, проект дороги необхідно переглянути, оскільки її будівництво на території міста завдасть серйозної шкоди екології й зробить неможливим подальший розвиток Українки.
“Громадськість Українки підтримує будівництво окружної дороги, але виступає категорично проти реалізації проекту, в якому не враховується думка жителів Українки, порушується законодавство й не враховується екологічний вплив на навколишню територію. Громадськості Українки ніхто не збирається пояснювати, чому проектом передбачається будівництво дороги саме в районі річки Стугна, де знаходиться єдина зона відпочинку жителів міста”, - зазначила Н.КАСЬЯНОВИЧ.
Вона також підкреслила, що проектом окружної дороги не враховано генеральний план забудови Українки, що робить неможливим подальший розвиток міста.
«Територія, на якій планується проходження дороги, в стратегії міста й генеральному плані визначена як масштабний проект «Українка-2», яким передбачається будівництво багатоповерхового житлового району, паркової зони та території для розвитку туристичної інфраструктури», - додала секретар міськради.
За її словами, на сьогоднішній день Київська облдержадміністрація видала ряд листів-дозволів на зміну цільового призначення земельних ділянок, що знаходяться в межах Українки. “Цільове призначення 72-х лісогосподарських ділянок змінено на землі сільськогосподарського призначення, також планується їх подальша передача в приватну власність невідомим громадянам», - сказала Н.КАСЬЯНОВИЧ і додала: “Площа кожної ділянки становить 0,92 га, що дозволяє змінювати її цільове призначення без рішення Кабінету міністрів України, з яким повинна узгоджуватися зміна цільового призначення земельних ділянок площею від 1 га”.
При цьому, за даними Н.КАСЬЯНОВИЧ, проектом будівництва дороги передбачається її проходження по території цих 72 ділянок. «В результаті, держава буде вимушена викупляти дані ділянки за комерційними цінами, а вартість 1 сотки землі в Українці становить близько 20 тис. дол.», - зазначила вона.
Н.КАСЬЯНОВИЧ повідомила, що міськрада Українки запропонувала Київській облдержадміністрації альтернативний проект будівництва окружної дороги, який не зачіпає зони відпочинку городян і не завдає шкоди екології міста.
“Але на наші пропозиції урядовці не звертають ніякої уваги, тому ми звертаємося до Президента України, голови Верховної Ради, прем`єр-міністра із закликом захистити наші права, не допустити проходження Великої окружної дороги через Українку, припинити реалізацію корупційних схем, які за рахунок афер із землею дозволять привласнити державні кошти», - заявила секретар міськради.
Як повідомляв УНІАН, у грудні 2007 року перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Денис БАСС повідомив, що нова Велика окружна автодорога навколо Києва з`єднає три міжнародні транспортні коридори й чотири національних.
Орієнтовний термін завершення будівництва дороги - 2015 рік, а до 2012 року планується реалізувати більше половини проекту. Його орієнтовна вартість - 25,3 млрд. грн.
Як зазначив Д.БАСС, зараз із урахуванням європейського досвіду розробляється генеральний план розвитку придорожньої інфраструктури. Зокрема, залучені експерти німецької компанії GTZ і англійської Moushel.
За словами першого заступника голови КМДА, це будівництво є першим досвідом не тільки Києва, але й України з будівництва таких інфраструктурних об`єктів.
«Особливо відповідальним це завдання є у зв`язку з підготовкою Києва до проведення Чемпіонату з футболу Євро-2012. Нова окружна дорога з`єднає три міжнародних транспортних коридори і чотири національних, що важливо при проведенні заходів такого масштабу. При проектуванні обов`язково будуть передбачені термінали для вантажного транспорту, митних і товарних складів, щоб максимально розвантажити від їх присутності приміські й міські зони Києва», - зазначив Д.БАСС.
Крім того, планується побудувати два мости через Дніпро, а також 40 мостів, шляхопроводів і транспортних розв`язок в цілому. Орієнтовна вартість будівництва - 25,3 млрд. грн. в цінах 2006 року без урахування виплат компенсацій за вилучення земель, будівель, втрат сільськогосподарського виробництва, перенесення інженерних комунікацій тощо.
У зв`язку з цим накладено тимчасове обмеження на вилучення й зміну цільового призначення земельних ділянок, які співпадають з генеральним напрямком проходження траси. Замовником проектно-кошторисних і будівельних робіт Великої кільцевої дороги визначена служба автомобільних доріг Київської області і Державна служба автомобільних доріг України.
У 2005 р. інститут «Укрдіпродор» розробив передпроектну документацію будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва, яка передбачала три варіанти напрямку проходження траси. На їх основі рекомендований для подальшого узгодження й подальшого проектування варіант, при якому довжина траси становитиме 206,094 км, із яких по існуючій дорозі проходитиме 64,714 км, буде побудовано 123,094 км нових ділянок.
Замовник робіт – "Укравтодор", розробник проекту - інститут "Укрдіпродор", роботами в області займається Служба автомобільних доріг Київської області (Київоблавтодор).
УНІАН

Последние новости раздела