В управлінні Донецької залізниці відбулася технічна дорожня рада, присвячений питанню реконструкції діючого будинку вокзалу та будівництва нового приміського комплексу на станції Донецьк у рамках підготовки до Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році. У заході взяли участь перший заступник генерального директора Укрзалізниці, що опікується питаннями підготовки до Євро-2012 Микола ЛУХАНІН, начальник Донецької залізниці Микола СЕРГІЄНКО, начальники Головних управління Укрзалізниці й служб Донецької залізниці.
Проект модернізації вокзалу й будівництво нового приміського вокзалу на станції Донецьк був розділений на два інвестиційних конкурси. Перший конкурс 16 грудня 2008 року проводила Донецька залізниця на будівництво приміського вокзалу з торговими центрами, малим конкорсом і автостанціями на суму 214 млн. грн. Другий конкурс 31 серпня 2009 року проводило Міністерство транспорту й зв`язку України на реконструкцію старого будинку вокзалу, будівництво конкорса, транзитного залу й торговельного комплексу на суму 200 млн. грн. У результаті двох тендерів переможцем стало Дочірнє підприємство `СВ—дом` ВАТ `Стройиммосистем`.
`У результаті проведення двох інвестиційних проектів місткість вокзалу Донецьк зросте з 700 до 2100 пасажирів, а пасажиропотік збільшиться з 17 до 32 тисяч за добу, що буде відповідати вимогам УЄФА відносно залізничного вокзалу приймаючого міста й, безперечно, поліпшить якість обслуговування пасажирів. Дорога разом з інвестором розробила прогнозний графік виконання робіт з реконструкції з урахуванням їх завершення не пізніше листопада 2011 року`, - підкреслив Микола СЕРГІЄНКО.
За підсумками технічної ради ухвалено рішення про черговість будівництва, що пройде в три етапи, розробку графіка виконання підготовчих робіт на станції Донецьк у шляховому господарстві, службу перевезень, сигналізації і зв`язку, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруджень.
Довідка:
Вокзал Донецьк побудований в 1949 році, після чого двічі на ньому провадилися незначні ремонтні роботи, що не вплинули на збільшення пропускної здатності. Станція за своїм характером є вантажною й у цей час пропускає в три рази більше вантажних поїздів, ніж пасажирських.
Вокзал уміщує 700 пасажирів і щодоби станція пропускає 30 пасажирських і 27 приміських поїздів.
http://www.donoda.gov.ua/