За рахунок використання новітніх технологій вітчизняного виробництва, на будівництві харківського метро вдасться зекономити. Про це заявив начальник ділянки спорудження об’єкту Анатолій Хатян.
Під час ознайомлення членів штабу з будівництва метрополітену з ходом робіт на перегоні між станціями `23 серпня` та `Олексіївська`, Анатолій Хатян зазначив, що зараз на його ділянці проводиться укладання рейкового полотна. `Рейки укладаються на суцільнолиту бетонну підлогу. Бетон виготовляється у Харкові, а це дозволить істотно скоротити фінансові витрати`, - наголосив керівник будівництва.
Як повідомляє прес-служба Харківської міськради, роботи з будівництва нової станції метро `Олексіївська` ведуться згідно з графіком. За словами першого заступника Харківського міського голови Олександра Кривцова, розпочалися роботи в тунелях. `Хотіли, щоб будівництво метро відбувалося швидше, але на даний момент це неможливо, оскільки немає рейок, які потрібно укладати. Зараз обговорюємо це питання з постачальником – заводом `Азовсталь`, і чекаємо партію рейок не раніше 20-го жовтня. Інші виробники теж пропонували нам рейки, але ми відмовилися, тому що вони були б удвічі дорожчі, аніж із цього заводу`, - пояснив перший заступник міського голови Харкова.
За словами Олександра Кривцова, під час сьогоднішнього засідання штабу з будівництва метрополітену, було вирішено поки що замінити укладання рейок на роботу в інших місцях. Робітники займатимуться улаштуванням виходу на станції `Олексіївська`, що навіть технологічно зручніше – з`явиться можливість вести оздоблювальні роботи під час холодів.
Нагадаємо, що будівництво харківського метрополітену поновилося із середини вересня. А почати експлуатувати станцію `Олексіївка` харківський міський голова Михайло Добкін планує вже наступного року. Таким чином, уболівальники, які завітають у Харків на Чемпіонат Європи 2012 року, користуватимуться вже новою станцією метро.
http://euro2012.ukrinform.ua/