Завдяки Євро-2012 на українських автошляхах розгорнуто глобальне будівництво. За Державною цільовою програмою підготовки до чемпіонату тільки в цьому році буде збудовано та відремонтовано доріг загальною довжиною 525 кілометрів.
До кінця року будуть завершені чотири великих ділянки доріг. Водії зможуть оцінити європейську якість на трасах `Київ – Ковель – Ягодин` у межах Житомирської, Рівненської та Волинської областей; `Київ – Глухів – Бачівськ` у Чернігівській та Сумській областях; `Харків – Перещепіно – Новомосковськ` у Харківській та Дніпропетровській області та `Київ – Одеса` в Київській та Одеській областях. А навколо міст, які прийматимуть матчі Євро-2012, будуються об’їзні дороги, зокрема в цьому році буде завершено автодорогу в обхід Донецька.
Укравтодор зазначає позитивні тенденції в будівництві. Це стосується не тільки темпів, але впровадження європейських стандартів на будівництві доріг. Спеціалісти випробовують сучасні матеріали та технології: пінобетон, металеву сітку для армування покриття, холодні суміші для ямкового ремонту та гідроізоляційні матеріали. За підсумками експериментів у всіх проектах розбудови дорожньої інфраструктури був збільшений обсяг інновацій.
Спеціалісти Державної служби автомобільних доріг України контролюють впровадження нових технологій на експериментальних ділянках. Науковці та проектанти Укравтодору надають консультації та практичну допомогу тим дорожнім організаціям і підприємствам, що задіяні на будівництві доріг до Євро-2012.
Усього з державного бюджету України на розбудову доріг цього року виділено майже 15 млрд. грн. На дорожню інфраструктуру до Євро-2012 буде витрачена третина цих коштів – 4 920 млн. грн. Державні інвестиції дорівнюють 3 458 млн. грн. Близько 1,5 млрд. грн. інвестицій в українські дороги до Євро-2012 вклали Європейський банк реконструкції та розвитку, Європейський інвестиційний банк та Світовий банк. Ці інвестори вимагають дотримання своїх умов – за їхні кошти можуть будувати тільки компанії, які мають досвід роботи за кордоном і проводять міжнародний аудит.
Всі іноземні підрядники, які будують автошляхи за державний кошт, були визначені тендерним комітетом Укравтодору за підсумками Міжнародного конкурсу. Вітчизняні ж будівельники пройшли конкурси регіональних служб Укравтодору за місцем самого будівництва.
http://euro2012.ukrinform.ua/